Nawet jeżeli dostałeś już odszkodowanie z OC sprawcy możesz otrzymać dodatkowe pieniądze!
Na samym początku przedstawiasz nam kosztorys ubezpieczyciela. My bezpłatnie analizujemy Twoją szkodę, a Ty otrzymujesz dopłatę do odszkodowania!
Wymagane dokumenty do analizy dopłaty do Twojego odszkodowania są zależne od rodzaju szkody:
Szkoda częściowa z OC sprawcy:
Szkoda całkowita z OC sprawcy:
Szkoda częściowa z AC:
Szkoda całkowita z AC:
Nie. Klient nie ponosi żadnych kosztów w ciągu całego procesu odkupu odszkodowania. Analiza kosztorysu, wycena dopłaty, sporządzenie umowy cesji są bezpłatne.
Nie. Odszkodowanie, które klient otrzymał z zakładu ubezpieczeń jest zupełnie niezagrożone i nie jest przedmiotem odkupu.
Odkup dotyczy tylko tej zaniżonej części, którą klient powinien otrzymać, ale jej nie dostał.
Tak. Analiza i propozycja odkupu następuje w drodze mailowej lub telefonicznej. Zaś podpisanie umowy odbywa się za pośrednictwem naszych agentów lub firmy kurierskiej. Każdą umowę wysyłamy uprzednio do klienta pocztą email, tak aby mógł zapoznać się z jej treścią.
Nie. Stroną procesu z ubezpieczycielem jest Take Care, klient w nim nie uczestniczy, on cieszy się załatwioną sprawą.
Nie. Dopłata do odszkodowania nie podlega zwrotowi, nawet jesli sprawy nie uda się wygrać, kwota jaką od nas otrzymasz jest już Twoja.
Tak. Nieważne czy auto jest stare, czy szkoda jest niewielka ( np. tylko uszkodzony zderzak itp. ), odkupujemy każde zaniżone odszkodowanie, każdy klient jest dla nas ważny.
Nie. Odszkodowanie, które klient otrzymał z zakładu ubezpieczeń jest zupełnie niezagrożone i nie jest przedmiotem odkupu.
Odkup dotyczy tylko tej zaniżonej części, którą klient powinien otrzymać, ale jej nie dostał.
Nie. Klienci nie tracą żadnych zniżek za odsprzedanie szkody.
Należność uiszczamy przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub wypłacamy w gotówce. Zapłaty dokonujemy maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na sprawdzenie m.in.:
– czy odszkodowanie nie zostało wcześniej sprzedane innej firmie ( jest to przestępstwo, niestety takie sytuacje maja miejsce ),
– czy nie została podpisana ugoda z ubezpieczycielem, która zamyka drogę do dalszych roszczeń.
Tak. Ale wyręczymy Cię w tym obowiązku. Powiadomimy ubezpieczyciela a otrzymanej przez Ciebie dopłacie do szkody.